Latviešu Latvijā piedāvātā kultūras notikumu programma gan Rīgā, gan reģionos ir izteikti piesātināta un daudzveidīga. Latvijas iedzīvotājiem šajā piedāvājumā nav viegli orientēties un gala izvēli, ko apmeklēt vai neapmeklēt, - bieži nosaka medijos pieejamā informācija par notikumiem ar kultūras un mākslas saturu. Biedrības Culturelab veiktajā pētījumā Latvijas iedzīvotāju kultūras patēriņš un līdzdalība kultūras aktivitātēs 2007-2014: pētījumu dati un statistika iegūtie dati liecina, ka 30% Latvijas iedzīvotāji izvēlas kultūras pasākumus apmeklēt, vadoties pēc reklāmas plašsaziņas līdzekļos lielai auditorijai, savukārt, 20% - pēc ziņu sižetiem radio un TV. Īpaši liela ietekme uz auditoriju ir tiem medijiem, kuru lietotāju apjoms ir ļoti liels. Tajos bez neitrāla faktu atspoguļojuma pausti arī vērtējumi, viedokļi, komentāri, dažādu notikumu analīze un recenzijas. |