Latvijas kultūras ziņu atspoguļojums Lielbritānijas elektroniskajos medijos 2014.gadā

    TitleLatvijas kultūras ziņu atspoguļojums Lielbritānijas elektroniskajos medijos 2014.gadā
    Alternative titleLatvijas institūta un nodibinājuma Rīga 2014 mediju monitoringa analīze
    Scientific work typesBakalaura darbi
    CreatorZibene, Rūta
    Year2015
    IzdevējsLatvijas Kultūras akadēmija
    Languagelatviešu
    Institution nameLatvijas Kultūras akadēmija
    NozareHumanitārās zinātnes

    Latviešu

    Mārketinga speciālisti norāda, ka konkurētspējas palielināšanai vietām (pilsētām, reģioniem, valstīm) jāražo tādas preces un pakalpojumi, kas ir svarīgi to potenciālajiem iedzīvotājiem, uzņēmējiem, investoriem, tūristiem, u.tml. Tam, kurš vēlas palikt konkurētspējīgs un vairot savu vērtību, ir jāstiprina prestižs un stratēģiski jāizmanto tēla funkcija – vērtību radīšanas potenciāls. Pazīstamais pētnieks S.Anholts (Simon Anholt) atzīmējis, ka „valsts zīmola jēdziens nozīmē valsts tēlu un reputāciju, un par tā rašanos jāpateicas globalizācijas procesam, jo valstis sākušas konkurēt savā starpā par investīcijām, patērētāju un tūristu piesaisti, kultūras popularizēšanu, pārējo valstu uzmanību un cieņu. Visa pasaule tagad ir kā tirdzniecības centrs, kurā katra valsts ir produkts plauktā”.

    loading_gif