Zīmola veidošanās un ilgtspējība festivāla Postivus piemērs

    NosaukumsZīmola veidošanās un ilgtspējība festivāla Postivus piemērs
    Publikācijas tipsBakalaura darbi
    AutorsButkus, Laura
    Oriģināla radīšanas gads2016
    IzdevējsLatvijas Kultūras akadēmija
    Valodalatviešu
    Institūcijas nosaukumsLatvijas Kultūras akadēmija
    NozareHumanitārās zinātnes

    Latviešu

    Pētījuma gaitā, autore apkopoja teorētisko informāciju saistītu ar ilgtspējības nodrošināšanu. Veica elektronisko aptauju, kurā piedalījās 105 respondenti, kā arī apkopoja, intervijā ar Positivus direktori, iegūtos datus. Šī pētījuma rezultātā autore nonākusi pie vairākiem secinājumiem. Lai gan pētījuma gaitā atklājās, ka definīcijas par to, kas tad īsti ir zīmols, krasi atšķīrās, tomēr autore nonāca pie kopsaucēja, ka zīmols ir tveramu un netveramu elementu kombinācija. Festivāla Positivus kontekstā, tas vairāk attiecas uz mentālo asociāciju un sensorās pieredzes radīšanu festivāla apmeklētāju vidū. Arī aptaujā iegūtie dati liecina, ka ar daudziem festivāla apmeklētājiem ir izveidojies emocionālais kontakts, lielākā daļa aptaujas dalībnieku atzina, ka festivālā ir viesojušies vairāk kā vienu reizi. Autores veiktajā aptaujā daudzi respondenti norādīja arī to, ka festivāls viņiem rada pozitīvas asociācijas, kas norāda uz to, ka ir izveidojusies veiksmīga mijiedarbība starp festivālu un tā apmeklētājiem. Jāatzīst, ka ne visi respondenti minēja tikai pozitīvas asociācijas, taču negatīva rakstura atbildes tika iesniegtas salīdzinoši maz. Intervijā ar Positivus direktori atklājās tas, ka viens no lielākajiem izaicinājumiem ir komunikācijas nodrošināšana visa gada griezumā. Par cik festivāls norit tikai reizi gadā, ir svarīgi komunicēt ar festivāla potenciālajiem apmeklētājiem un veidot lojālas attiecības ar tiem, kuri festivālu ir apmeklējuši arī iepriekš - jāiedibina ilgtermiņa attiecības ar patērētājiem, nodrošinot nemainīgi augstu kvalitāti.

    Angļu

    The bachelor thesis is entitled ‘Building a sustainable brand, the example of festival Positivus’ has proposed the following research question: can the brand management of Positivus festival ensure growth and sustainability of the brand in the longer term? The theoretical part of the thesis is based on the analysis of concepts such as brand management and communication, brand identity and brand sustainability . The methodology includes case study - semi-structured interviews and an online survey. The empirical part comprises the selection of the criteria of brand management and brand sustainability as well as the analysis of the information presented by the director of Positivus festival. Furthermore, it includes an analysis of the answers provided in the online survey, as well as a summary of the research results. The final part of the thesis is devoted to the conclusions and recommendations. The results of the research have proved that the brand management of Positivus festival is strategically planned so that it provides brand growth and sustainability in the longer term.

    loading_gif