Skolēna iesaiste kultūras produkta veidošanā

    NosaukumsSkolēna iesaiste kultūras produkta veidošanā
    Publikācijas tipsBakalaura darbi
    AutorsPavlovska, Elizabete
    Oriģināla radīšanas gads2016
    IzdevējsLatvijas Kultūras akadēmija
    Valodalatviešu
    Institūcijas nosaukumsLatvijas Kultūras akadēmija
    NozareHumanitārās zinātnes

    Latviešu

    21. gadsimta informācijas tehnoloģiju laikmets ļauj nostāties jaunajam un potenciālajam kultūras patērētājam līdz kultūras produktam rokas stiepiena attālumā –vērot interneta tiešsaitēs, video, ļoti aktīvi vērtēt un analizēt, izsakot viedokli sociālajos tīklos, bez kuriem dzīve šobrīd nav pat iedomājama. Mēs esam tuvu un paši gribam radīt. Kādreiz jauni cilvēki uzskatīja un iedalīja sevi eksaktos un humanitāros, bet tagad arvien vairāk visi grib pamēģināt, ko jaunu, citādāku un būt kreatīvi. Jebkurā pasākumā katrs skolēns savā veidā ir kultūras produkta līdzdalībnieks – vai nu kā pasākuma vērotājs, vai pasākuma dalībnieks. Tomēr, mūsdienās, paliek arvien mazāk pasākumu, kuros skolēni ir vienkārši inertie vērotāji.

    Angļu

    Research is based on student’s involvement organizing cultural events and forming cultural products. References about marketing, event management and research about culture consumption tendencies are described in theoretical material. Jelgava Secondary school nr.4 is used as an analysis of an event, showing students experience and impact on them. Used research methods: descriptive method, analytical method, logically constructive method, source and reference analysis method, quantitative research method. Paper is structured in three parts and each of the part reflects researched aspect. On the first chapter development of a concept Culture Product has been viewed literature about culture event management and research about cultural consumption preconditions. On the second chapter the meaning of the educational institution in cultural consumption and culture management has been viewed. That includes the function of legislation and student initiative of outdoor activity organization. The third chapter includes Jelgava Secondary school nr.4 last five year students experience analysis, that shows analysis of the event and student involvement types, as well as analysis of future graduates experience in cultural event organization.

    loading_gif